المحادثة بين كراميلا و gogoo
عرض رسائل الزوار 11 إلى 20 من 29
  1. gogoo
    26-07-2009 10:15 PM
    gogoo
    الله يسلمك من كل شر يا ام ملاك ويارب مايحرمنا من زيارة بيته ولا مسجد حبيبنا المصطفى عليه الصلاة والسلام
    ووالله انتي والمتدى كله وحشني يا ام ملاك ووالله انا بسعد اوي لما بشوف اي رسالة منك ياقمر ربي يسعدك ويرزقك سعاده الدارين الللهم آآآمين
    وعلى فكرة الملف بتاعك يجنن ماشاء الله عليه زوقك رااائع يا ام ملاك
    دمت بكل خير
  2. كراميلا
    26-07-2009 10:02 PM
    كراميلا
    .. جوجو ..
    .. حمدالله على سلامتك حبيبتي .. تقبل الله طاعاتك .. وربي اشتقنا لك يا قمر ..
    .. لكِ الود ..
  3. gogoo
    20-05-2009 04:21 PM
    gogoo
    وانتي طيبة يا ام ملاك والله انا مقدره عملك ياحبيبتي ومشغولياتك ربنا يكون في عونك ياقمر ووالله ياقمر انا عمري ابدا ما ازعل منك ولا اخد على خاطري منك انا عارفه قد ايه انتي مشغولة ربنا يوفقك ويسعدك يارب
    دمت بحفظ الله
  4. كراميلا
    20-05-2009 03:57 PM
    كراميلا
    .. مساء الخير ي أحلى مشرفة .. ازيك يا هاجر .. كل سنة وإنتي طيبة يارب .. عارفة والله ان التهنئة متأخرة .. بس اتمنى منك تعذريني .. كنت مشغوله جدا جدا .. كل سنة وإنتي طيبة يا قمر وعقبال مليون سنة ..
    .. كل محبتــــــــي لكِ ..
  5. كراميلا
    01-05-2009 10:28 PM
    كراميلا
    .. الله يخليكي يا قمر انا ولله الحمد بخير بس بكرة تبدأ المدرسة وهموم الطالبات بقى ..
    .. عموما ان شاء الله أخر مرة تغيبي عن المنتدى فيها ..
    .. نورتي المنتدى يا غالية ووالله ان لك وحشه ..
    .. لكِ محبتـــــــــــــي ..
  6. gogoo
    01-05-2009 01:43 AM
    gogoo
    الله يخليكي ليا ياقمر وتسلمي على سؤالك والله كلك زوق ورقه يا ام ملاك ووالله النت كان قاطع عندي وموريني في عيشتي يلا ربنا يجعل كلامنا خفيف عليه هههههههههه ووالله لغاية دلوقتي النت رجع بس لسه تقيييل اوي
    قوليلي انتي ايه اخبارك ؟
  7. كراميلا
    26-04-2009 03:49 PM
    كراميلا
    .. هاجر .. وين الغيبات حبيبتي ان شاالله المانع خير .. اشتقنا لك يا قمر ..
    .. لكِ محبتـــــــــــي ..
  8. كراميلا
    21-04-2009 12:59 AM
    كراميلا
    ههههههه
    .. ألف شكر يا قمر .. ما أدري انا اللي أعرفه ان اسمه كابتن نادر وفيه ناس تقوله ابو فهد .. بس انا شفته يكتب حلو ومحترم ..
    .. كل الُمنى ..
  9. gogoo
    21-04-2009 12:46 AM
    gogoo
    اكيد ياقلبي براءه هو انتي لسه بتسالي ياقمر لو مش خدتي براءه من ياخد براءه ههههههههههههه
    وانا شايفه الكابتن نادر فعلا شخص محترم ومناسب اوكي رشحيه بس اظنه غير اسمه لابو فهد صح
  10. كراميلا
    21-04-2009 12:37 AM
    كراميلا
    .. هاجر ..
    .. الله يعطيك ألف عافية حبيبتي .. بس قوليلي انا خلاص خذت براءة ههههه ولا لا ..
    .. والله ما أدري مين أرشح بس ايش رأيك بكابتن نادر ..
    .. محبتــــــــــــي لكِ ..

الساعة الآن 10:17 AM.