المحادثة بين reda bond (HR) و ولاء حمدى
عرض رسائل الزوار 1 إلى 4 من 4
  1. ولاء حمدى
    12-08-2009 01:55 AM
    ولاء حمدى
    انا مستنيه ردك بفارغ الصبر وده ايميلى ممكن ترد عليا عليه وتفهمنى بعد اذنك[email protected]
  2. ولاء حمدى
    12-08-2009 01:50 AM
    ولاء حمدى
    وللاسف كانت الصدمه لما طلعت النتيجه انى ملقتش اسمى بس انا مش عارفه السبب ايه مع انى كنت كويسه جدا وحسيت ده من اللجنتين اللى امتحنونى وكمان انا متدربه كويس على نظام الحجز باماديوس ونزلت فعلا تدريب واتعاملت مع العملاء وخبرتى كويسه واتفاجئت برده ان الناس اللى خدوهم من اللى كانوا مقدمين معايا ظباط حركه بس وماخدوش حجز ...انا مش عارفه ايه السر ..انا صحبتى كانت مقدمه معايا وهى نفس مؤهلاتى يعنى ليسانس السن ايطالى بس مش معاها اى كورسات عن الحجز ولا اى فكره بالموضوع ده وربنا كتبلها نصيب وقبلت...انا محتاره مش عارفه ايه السبب انهم رفضونى؟؟؟...وبعدين بعدها بقتره لما فوقت من الصدمه اتصلت بواحد فى تعيينات مصر للطيران وقالى ان اسمى موجود على قائمه الاحتياطى رقم 250...هو كده فى امل انهم يطلبونى ولا خلاص كده؟؟؟انا سمعت انهم مبينزلوش اعلان تانى مدام فى ناس على قائمه الاحتياطى...الكلام ده صح ولا فيه احتمال انهم ميطلبونيش خالص؟؟؟وكمان سمعت انى مدام مش معايا واسطه يبقى صعب اوى انى ادخل المطار...ياريت تجاوبنى على كل اسئلتى بليييييييييييييز
  3. ولاء حمدى
    12-08-2009 01:47 AM
    ولاء حمدى
    ودخلت الانترفيو الاولى ولما عرفت اللى كانت بتمتحنى يعنى انى اتدربت على اماديوس سيستم قالتلى ممتاز وفى المقابله التانيه كنت كويسه جدا وانا بقدم نفسى وبقول انى اخدت كورسات فى المطار رئيس القطاع بصلى وقالى اخدتى كورسات ايه بالظبط وقلتله وحسيت ان ده كان كويس واتباشرت خير انى هقبل فى الوظيفه ان شاء الله
  4. ولاء حمدى
    12-08-2009 01:46 AM
    ولاء حمدى
    لو سمحت يا مستر رضا ساعدنى انى افهم وجاوبنى لو سمحت عن كل الاسئله دى اللى مش لقيلها اجابه..اولا انا ليسانس السن واول ما تخرجت اخدت كورسات ticketingوخلصتها الاساسى والمتوسط والمتقدم وبعدها اخدت كورس تدريبى فى مكتب مصر للطيران اسمه الكرنك فى فندق الموفنبيك اللى اسمه دلوقتى لوباساج واستنيت الفرصه ان ينزل اعلان علشان اقدم فى وظيفه ظابط حجز لانها كانت حلم عمرى وحصل ونزل اعلان فى شهر 12 وروحت وامتحنت فى تخصصى ايطالى ونجحت واتحددلنا انترفيو بالمطار

الساعة الآن 12:32 AM.