المحادثة بين gogoo و spacejam
عرض رسائل الزوار 11 إلى 20 من 34
  1. gogoo
    20-08-2009 02:15 AM
    gogoo
    استاذي واخي الغالي على قلبي والله بجد وحشتنا ووحشتنا خواطرك
    المره دي انت طولت الغيبه اوي ربنا ييسر لك امورك يارب وترجع تاني تنور المنتدى وتاكد اننا جميعا هنا في انتظارعودتك وفي انتظار قلمك الماسي
    دمت بكل خير يا استاذي
  2. spacejam
    20-08-2009 01:05 AM
    spacejam
    أختي الغالية البعيدة القريبة هاجر ..السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..
    كل عام وانتِ بخير وصحة وعافية ..وربنا يبلغك رمضان ويقدرك على صيامه وقيامه على الوجه الذي يرضيه ..
    أشكرك جداً يا هاجر على السؤال الدائم عني وعن أحوالي ..وأنا الحمد لله بخير وان شاء الله راح أكون معاكم عن قريب..
    ادعي لي ربنا يسهل أموري ..

تحياتي لكِ يا جوجو
  3. gogoo
    13-08-2009 12:04 PM
    gogoo

4. gogoo
    03-08-2009 12:19 AM
    gogoo
    الف حمد الله على سلامتك والله انا كنت سعيده جدااا لما شوفت رسالتك وان شاءالله يارب تخلص الظروف دي وتعرف تدخل المنتدى زي اول وندخل نلاقيك مالي المنتدى خواطر واشعار هههههههه لان بجد احنا بنموت في كل اللي بتكتبه ومش بنزهق منه ابدا
    والف شكر على تهنئتك برمضان اعاده الله عليك بالخير وباليمن والبركات والله يبلغك رمضان وانت في احسن حال وفي صحه وسعاده
    ربي يسعدك ويوفقك يا استاذي وين ماتكون
  5. spacejam
    01-08-2009 11:41 PM
    spacejam
    عليكم السلام ورحمة الله وبركاته ..
    الله يسلمك يا أختي هاجر..والله البعد عن المنتدى شئ خارج عن ارادتي .. وبرغم إني أحاول الدخول في بعض الأوقات عشان أشوفكم وأسمع أخباركم .. وسبب غيابي عن المنتدى قهري جداً .. ولكن أنا أحب أطمنك عني أنا بخير ما دمتم بخير وعافية ... وكل الأخوة والأخوات أن شاء الله يكونوا بخير ...
    ما تحمليش همي ربنا معاكي ويسعدك دايما وأبداً ..ويوم من الأيام راح تلاقيني قدامك بالمنتدي ماليه خواطر وأشعار ههههههههه..
    وبالمناسبة دي أحب أبارك لك بقرب قدوم شهر رمضان المبارك قبل الزحمة .. ربنا يعيده عليكي بالخير والصحة ..
    ومرة تانية متشكرأوي على سؤالك عني وإحساسك الطيب ...الله يسعدك
    أخوكي .. spacejam
  6. gogoo
    31-07-2009 04:53 PM
    gogoo
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    كيفك يا استاذي العزيز
    ان شاء الله تكون بخير انت بقى اللي غبت المرة دي وقولت عدولي هههههههههه
    ان شاء الله تكون بكل خير يارب
  7. gogoo
    08-07-2009 01:04 AM
    gogoo
    وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
    اسعد الله كل اوقاتك يا استاذنا العزيز
    اعذرني والله عالتقصير بس والله النت عندي ثقييييييييييل جدا وكل ما اجي افتح المنتدى او اكتب رد الاقيه ثقييل ومش عارفه السبب والله
    مش قادره اقول لحضرتك انا فرحت قد ايه برسالتك وان لسه في حد بيذكرني ويعلم الله مدى معزة المنتدى وكل اعضائه وخصوصا حضرتك عندي الله لايحرمنا من تواجدك الجميل وقصائدك الجميلة ياكابتن
    والف شكر على سؤالك
    دمت بحفظ الله
  8. spacejam
    07-07-2009 11:58 PM
    spacejam
    السلام عليكم .. أختنا هاجر ... إن شاء الله تكوني بخير وعافية ..

يعني عن جد إنتي رحتي وألتي (عـِدُّولي ) هههههه ..

واحنا عندنا مثل نقول :: من غاب غيبتك جاب الغنايم ..

وحشتنا كلماتك وحروفك الجميلة .. الله يديم عليكي السعادة ...

أخوكِ spacejam
  9. gogoo
    04-05-2009 12:36 PM
    gogoo
    لو اعرف انكم هتقلقو كده عليا كنت قاضيت المسؤلين بتوع النت عندنا ههههههههههه
    بجد والله كلك زوق يا استاذي المنتدى منور بيكم ووالله المنتدى وكلكم وحشتوني ووحشتني اوي خواطرك وزعلت علشان حضرتك لما نزلت خاطرة مش كنت اول واحده ارد عليها بس تتعوض ان شاء الله
    بجد الف الف شكر على سؤالك الدائم وعلى اهتمامك
    الله يحفظك ويخليك لينا
    دمت بكل خير ودمت بسعاده
  10. spacejam
    04-05-2009 02:53 AM
    spacejam
    السلام عليكم ... يعني مش بس كنت تقولي وانتي رايحة انك حاتتأخري كداه !! هههههه

والله المنتدى من دونك مظلم... مع احترامي للأخوان والأخوات كلهم على راسي من فوق ...
    ولكِ وحشة يا أختي هاجر والله ..
    الحمد لله على السلامة ونورت منتداكي يا ستي ...

تحياتي لكعلى الدوااااام ...

الساعة الآن 11:30 PM.